CEBRAİL PARILDAY
Destek Hizmetleri Müdürü
DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Destek Hizmetleri Müdürlüğü’nün görevleri:
Destek Hizmetleri Müdürlüğü Birimleri ve Görevleri
1. Bilgi İşlem Birimi
1.1. İl Özel İdaresinin tüm bilgi işlem faaliyetlerinin planlaması, yönlendirilmesi ve koordinasyonunu sağlamak.
1.2. İl Özel İdaresinin tüm birimlerinin bilgisayar ortamında yürütecekleri faaliyetlere yönelik gerekli teknik desteği vermek.
1.3. İdare birimleri arasında ağ, yapısal kablolama ve internet kurulumunu yapmak.
1.4. Bilgisayar işletim sistemlerinin ve paket programlarının kurulumunu sağlamak.
1.5. e-devlet projesi kapsamında yapılacak iş ve işlemlerin kontrolü ve yürütülmesini sağlamak.
1.6. 5651 Sayılı yasa gereği logları tutmak.
1.7. Web sayfası tasarımı ve güncelliğini devam ettirmek.
1.8. Ağ güvenliğini kontrol etmek ve antivirüs yazılımının güncelliğini sağlamak.
1.9. Bilgisayarlardaki veri güvenliğinin sağlanmasına yönelik olarak önlemler almak.
1.10. İdarenin tüm birimlerinin bilişim teknolojisine ait her türlü malzeme, program ve sistem kurulumlarının şartnamelerinin hazırlanması, bakım, onarım ve güncelleme sözleşmelerini yapmak.
1.11. Bilişim teknolojilerindeki gelişmelere paralel olarak bilgi işlem sisteminin geliştirilmesi için çalışmalar yapmak.
1.12. İdarenin tüm birimlerinde kullanılan bilişim malzemelerinin bakım ve onarımını yapmak veya yaptırmak.
1.13. İdarenin iletişim hizmetlerini sağlamak.
1.14. İdaredeki tüm birimlerin telefon hatlarının bakım ve onarımı, santral hizmetini yürütmek.
1.15. Her türlü iletişim ve data hatları sözleşmelerini yapmak.
1.16. Güvenlik Kameralarının kayıtlarının tutulması ve saklanması ile ilgili tedbirleri almak.
1.16. Yürürlükteki mevzuatın öngördüğü diğer görevler ile amiri tarafından verilen görevlerin icra edilmesini sağlamak.
2.İhale Birimi
2.1. İhaleyi EKAP a yüklemek
2.2. İhale ilanlarını yapmak.
2.3. İhale komisyonlarını oluşturmak.
2.4. İlandan sonra ihale komisyonu üyelerine ihale işlem dosyası vermek.
2.5. İhale sürecindeki yazışmaları yapmak.
2.6. İhaleyi yaptıran müdürlükle her türlü koordinasyonu sağlamak.
2.7. İhale gününden önce tüm belge, form ve dokümanları hazırlamak.
2.8. İhale oturumunu organize etmek.
2.9. İhalenin gerçekleşmesinden sonra Komisyon Kararı, Kesinleşen İhale Kararı, Sözleşmeye Davet Mektubu gibi formları düzenlemek ve süresi içinde onaylatmak.
2.10. Kesinleşen İhale Kararı, Sözleşmeye Davet Mektubu formlarını ilgili yerlere göndermek.
2.11. İhale kararı ile ilgili itirazları süresi içinde incelemek ve cevaplandırmak.
2.12. Sözleşmenin idare ve yüklenici tarafından imzalanmasını sağlamak.
2.13. Sözleşme dosyalarını ilgili müdürlüğe göndermek.
2.14. İhale Sonuç Bilgi Formunu düzenlemek.
2.15. Yürürlükteki mevzuatın öngördüğü diğer görevler ile amiri tarafından verilen görevlerin icra edilmesini sağlamak.
3.Lojman Tahsis Birimi
3.1. Personelin lojman taleplerinin alınmasını, değerlendirilmesini, tahsisini sağlamak.
3.2. Lojman kullanım sürelerinin takip edilmesini ve süre sonunda tahliye edilmesini sağlamak.
3.3. Lojmanlardaki arızalarla ilgili taleplerin alınmasını sağlamak ve arızaların giderilmesine ilişkin işlemleri koordine etmek.
3.4. Yürürlükteki mevzuatın öngördüğü diğer görevler ile amiri tarafından verilen görevlerin icra edilmesini sağlamak.
4. Satınalma ve Ambar Hizmetleri Birimi
4.1. Satın alma ile ilgili talepleri almak ve değerlendirmek.
4.2. 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa göre satın alınan malzemelerin depolama ve istek yapan birimlere verilmesi işlemlerinin takip ve kontrolünü yapmak.
4.3. İhale ile yapılacak satın almalar dışındaki doğrudan teminle veya istisna kapsamında olan mal ve hizmetlerin piyasa araştırmasını yaparak alımını gerçekleştirmek.
4.4. İhale ile alınacak malzemelerin yazışmalarını yapıp, İhale Birimine bildirmek.
4.5. Hizmet alımında; ilgili fatura gelince muayene ve kabulünü yaptıktan sonra ödenmek üzere Mali Hizmetler Birimine göndermek.
4.6. Mal alımında; gelen fatura içeriğinin muayene ve kabulünü yapıp Taşınır İşlem Fişi düzenlenmek üzere ayniyat ve ambar işlerinin yapıldığı birime faturayı iletmek.
4.7. Satın alma ile ilgili yazışmaları takip etmek.
4.8. Satın alınan malzemenin, ambara girmeden doğrudan teslimi yapılacaksa ilgili müdürlüğe, ambara alınacaksa ambar memurluğuna iletilmesini sağlamak.
4.9. Harcama birimince edinilen taşınırları cins ve niteliklerine göre sayarak, tartarak, ölçerek teslim almak, doğrudan tüketilmeyen ve kullanıma verilmeyen taşınırları sorumluluğundaki ambarlarda muhafaza etmek.
4.10. Muayene ve kabul işlemi derhal yapılamayan taşınırları kontrol ederek teslim almak, bu şekilde alınan taşınırların kesin girişleri yapılmadan kullanıma verilmesini önlemek.
4.11. Taşınırların giriş ve çıkışlarına ilişkin kayıtları tutmak, bunlara ilişkin belge ve cetvelleri düzenlemek ve taşınır hesap yetkilisine (Mali Hizmetler Müdürlüğüne) göndermek.
4.12. Tüketime veya kullanıma verilen taşınırları ilgililere teslim etmek.
4.13. Taşınırların yangına, ıslanmaya, bozulmaya, çalınmaya ve benzeri tehlikelere karşı korunması için gerekli tedbirleri almak veya alınmasını sağlamak.
4.14. Ambar sayımını ve stok kontrolünü yapmak, harcama yetkilisince belirlenen asgari stok seviyesinin altına düşen taşınırları harcama yetkilisine bildirmek.
4.15. Yıl sonunda ambar sayım kurulu ve sayım ekibi kurup, ambar sayımlarını yapmak.
4.16. Harcama biriminin malzeme ihtiyaç planlamasını yapmak ve harcama yetkilisine önerilerde bulunmak.
4.17. İl Özel İdaresine ait birimlerin (Valilik, Vali Konağı dahil) telefon, elektrik, su ve doğalgaz gibi hizmet bedellerinin takibi ve zamanında fatura ödemelerini yapmak.
4.18. Vali Konağı ve Valilik Makamına mal ve malzeme alımına ilişkin iş ve işlemleri yapmak.
4.19. Yürürlükteki mevzuatın öngördüğü diğer görevler ile amiri tarafından verilen görevlerin icra edilmesini sağlamak.
5. Tesis Bakım-Onarım Hizmetleri Birimi
5.1. Özel İdare hizmet binalarına ait her türlü bakım, onarım işlerini ve mekânsal düzenlemeleri yapmak, yaptırmak.
5.2. Kalorifer dairesinin temizliği, kazanın yakılması ve kullanılmasını talimat dahilinde özen ile yerine getirilmesini sağlamak.
5.3. Soğutma sistemi (chiller) ve Havalandırma sistemlerini devreye almak, talimat dahilinde işletmesini sağlamak.
5.4. Asansör bakım onarımlarını yapmak yaptırmak, talimat dahilinde işletmesini sağlamak.
5.5. Sıhhi Tesisat, Yangın Tesisatı (Yangın Tüpleri Dahil) ve Elektrik tesisatı (Güvenlik Kameraları ve Ses sistemleri dahil) ile ilgili her türlü bakım onarım işlerini yürütmek, etkin ve verimli çalışması ile ilgili tedbirleri almak.
5.6. Yürürlükteki mevzuatın öngördüğü diğer görevler ile amiri tarafından verilen görevlerin icra edilmesini sağlamak.